mysmoz

hatar när folk beskriver min musiksmak som "mysig". det är typ som att jag sitter hemma i en filt och myser till the more you ignore me, the closer i get med morrissey. överhuvdtaget är det ganska jobbigt att bli tagen för att vara en människa som myser. jag känner mig lite förlöjligad på något vis.

mer än så har jag faktiskt inte på ämnet, vet inte riktigt varför jag kom att tänka på det ikväll. har väl lite tråkigt, är väl på ett dåligt humör över ett jävla betyg i psykologi b som kanske inte ens blir av. då kan det vara skönt att gnälla lite över något annat.

hejhej.
/lilla björn eller amanda

Kommentarer
Postat av: daniel

åh, du tar orden ur min mun. du är bäst. nu menar jag första stycket, såklart.

2009-06-07 @ 22:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0