gee, but it's good to be here

amanda, vad har hänt med översikten på bloggen, har du varit där och pillat? emma, jag blev jätteglad över det du skrev, och jag tänker nästan varje dag att jag skall skriva till dig men det blir aldrig av för jag vill ta det i lugn och ro, och det är det sällan gott om. men jag kan säga nu att jag är på gång att göra en ny blandskiva åt dig, men jag minns ju aldrig vad jag bränt åt dig förut, så om låtlistorna finns någonstans, skulle du kunna skicka de till mig? känns som att jag tjatat om detta förut, sorry i så fall. idag kommer det katter hit, och de kommer sova på mig har jag hört. blir glad. sedan ska jag kanske även spela katt i en teaterpjäs, kan man få bättre roll? sista grejen om katter är om hello kitty. jag har letat jättelänge efter hello kittyparaplyer åt en vän som fyllt år, och nu är det mer än långt efter. men jag hittar aldrig de någonstans, vet någon var man kan få tag i dem? nu ska jag nog göra te, och äta en göttefrukost.


tänkte bara skriva också att jag lyssnat på håkan i två dagar, vet inte varför. det har varit väldigt behagligt, och det är överraskande. eller ja, oväntat. men nu ska jag fortsätta, börjar alltid med atombomb, fortsätter i shuffleläget. sån är jag.

just det, skall försöka komma ihåg att ringa dig ikväll också björni,
har jag inte hört av mig innan klockan 6 får du ringa. pusshej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

a, just det, det har jag ju lovat att göra, ska se om jag kan hitta senaste listan, annars har jag inget emot repetition (all inlärnings moder)! ser fram emot skiva! kram!

2009-09-06 @ 21:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0