"Men jag kan skratta åt det nu"

Igår när jag vaknade och skulle stänga av larmet på mobilen, så trodde jag att jag satt längre fram i sängen än vad jag gjorde. Slände mig bakåt rakt in i stenväggen, fick asont men tänkte inte så mycket mer på det. Gick till skolan och hade lite ont i huvudet fast det är mer regel än undantag för min del, så jag tänkte väl inte mer på det. Sen kom jag hem och mådde jättejättedåligt, typ såg inte ordentligt och så. Fick åka in till akuten, fick reda på att jag har fått en lindrig hjärnskakning och en liten go whiplashskada i nacken Bra jobbat, Pettersson!

Kommentarer
Postat av: camilal

vill skriva hahahah, åt din klumpighet i sängen. men vet inte om du tar åt dig då. men förlåt, tycker synd om dig

2009-09-21 @ 12:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0