afton av påsk

har haft en av de tråkigare dagarna i mitt liv idag. trodde att vi skulle fira påsk så som vi gjort de tidigare sjutton åren av mitt liv, men det gjorde man istället igår när jag hade repdag. det gör mig inte jättemycket, med tanke på att jag varken äter ägg eller tror på gud, men det känns ju lite snopet såklart. det uteblivna firandet har resulterat i att jag har legat på min säng och gjort ingenting. jag har varit rastlös, men aldeles för slö för att göra någonting (ett tillstånd som jag hatar men som jag ganska ofta befinner mig i). nu blir det väl till att äta upp resten av tantgodiset och se någon romantisk komedi på trean, det där som jag skrev till maria imorse att jag hellre dör än gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0