"hej! jag är en lat och tråkig tjej som helst inte vill ha några nya utmaningar. lever gärna mitt liv på rutin och tycker att det är skitjobbigt att lära mig nya saker."

jag har på gamla dar insett att jag är lagd åt det lata hållet. det är en sorg, eftersom att man förmodligen gör mer av sitt liv om man är driven och inte bekväm. jag har även insett att det här kan begränsa mig en del i mitt vardagliga liv. typ varje gång man sätter på en film som jag inte vet någonting om kan jag känna mig lite besvärad och orolig och rörig för att jag ska sätta mig in i någonting nytt. det fanns en tid i mitt liv då jag övade på att se på film, dock gav det inga framsteg. jag hatar det för det säger så himla mycket om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0