vi som brukade vara hjärna och hjärta


Kommentarer
Postat av: emil

den här bilden har jag i min plånbok. tror att jag har fått den av dig för många år sedan. alltså många för att vara i vår relation. kan ha fel.

2010-04-05 @ 18:33:44
Postat av: amanda

kan ha rätt! för när jag postade den tänkte jag att "den bilden har jag haft i min plånbok, var är den nu?" förmodligen i din då.

2010-04-06 @ 21:14:18
Postat av: Anonym

yes. fick den när du var i tranås en gång för lääängesen.

måste också passa på att säga att jag hatälskar din vanlighet eftersom jag skriver under på varje ord om vardaglighet och lathet. börjar tro att vi är släkt på riktigt.

2010-04-06 @ 21:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0