den första tisdagen på sista terminen

jag gick precis upp. har sovit tolv timmar och drömt att jag var på ett stort läger med massa människor. de jag kände på lägret var bara personer som jag inte träffat på länge, eller önskar att jag träffade mer. alla hade häftiga kläder eller var cirkusartister. eller både och. sedan drömde jag att jag fick en parfym i present och att jag tänkte "jag kommer ju ändå inte tycka den luktar gott eller vilja ha den på mig. onödigt"´. så otacksam är jag, och i första drömmen vågade jag aldrig prata med de jag saknat. pinsamt verklig dröm.



uppdatering;
kom på nu att jag också drömde att jag var sen till min student, det var komiskt.
även att jag tappade bort min pennvässare, det var förjävligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0