nejnejnejnejnejnej

vaknade och hade ont i princip överallt, och utan röst. skönt med hemmadag, visst men idag ska jag ju spela in sång och imorgon ska jag ju till lund. det sämsta är att jag blir på så dåligt humör och blir det värre än så här kommer jag bli otrevlig också. usch. tråkigt att dagen även kommer gå jättefort trots att jag inte gör något och sedan vid halv elva ikväll ungefär kommer jag komma på att jag skulle packat, lämnat tillbaka den överflödiga tågbiljetten, betalat de två jag ska använda, skrivit två listor till skolan, gjort en till lista till emma och gjort något åt att mitt rum ser ut som någon slags efterkrigstid på fem kvadratmeter. så, vad ni än gör, kontakta mig inte ikväll. jag kommer inte kunna prata med er, och om jag kan kommer jag vara sur som koncentrerad citronjuice.

undantag; jag kanske pussar den som kommer med coca cola. fast då blir ju den personen också sjuk.

DET ÄR KÖRT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0