jag har aldrig sett en orm, i hela mitt liv

hej hej!
här sitter jag och snörvlar, internethånglar och skriver om europaparlamentet. jag kände att det var dags att skriva ett par rader här, men nu när jag började insåg jag att det inte fanns speciellt mycket att säga. dessutom känns det som att det inte bara är jag som har övergivit bloggen, utan även att en del av er, vår trogna läsarskara har lämnat denna adress. om ni finns kvar, hojta till! det kan kännas lite ensamt annars.

kyssar
/er lilla björn

Kommentarer
Postat av: Adnama

jag överger ALDRIG den här bloggen, det kan ni skriva opp iallafall!

2010-05-17 @ 20:35:20
Postat av: katti

fint amanda!

björni, menar du aldrig, som aldrig på riktigt i skogen eller ALDRIG? du måste ju ha sett en på djurparken? eller?

2010-05-18 @ 16:19:10
Postat av: Anonym

du har väl till och med sett ormarna robin hade en gång i tiden? fattar inte att du inte sett en orm, jag har sett sketamånga

2010-05-18 @ 16:19:56
Postat av: björn

alltså det är en jättesorglig låt bara. jag har sett jättemånga ormar. dock har jag aldrig sett en gothare varken köra eller åka bil.

2010-05-18 @ 17:24:34
Postat av: Anonym

det har ta mig fan inte jag heller.

2010-05-18 @ 17:46:48
Postat av: emil

hojt, hojt. den fjärde får du komma till johannes, amanda! panda.

2010-05-24 @ 10:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0