lawless

jag vill inte heller jobba, men det gör jag. jag vill gå i skolan och vilken skola spelar knappt någon roll för mig, men det gör ju det när det kostar pengar och så var det med det, och allt annat också för den delen. men jag bara jobbar. ibland sjunger jag med ormarna eller dansar mest för att.. ja jag vet inte. kanske för att göra något. springer i annelundsparken också. men jag har en tendens att irritera mig något fruktansvärt på pensionärer med hundar som vistas där. jag håller med om att det är mer en hundpromenadspark än ett elljuspår för joggare. men jag stör mig ändå.

men jag har köpt nytt te också. så jag tänkte väl ha någon slags tvångshälsohöst. kommer ändå inte kunna svira runt på krogen så där som jag gjorde. jobbar ju för jämnan. men hälsohöst var det ja. bara gå i sköna kläder också. för stora tights och stora trikåer samt stickade sjalar. true bäckängit. jag saknar det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0