olyckan

hej hej, vad roligt att ni tyckte att det var roligt!

själv har jag det inte så himla roligt. har eksem på hela halsen som gör att jag gråter konstant för att det gör så ont. igår hulkade jag i duschen. stora björn är förskräckt men tar hand om mig mycket bra. jag var hos en naturläkare i tisdags och förmodligen går allt som det ska eftersom att det ska bli mycket värre först och sen försvinna. synd bara att det är så himla plågsamt på alla sätt. jag vet att det är sånt som folk ofta slänger sig med, men det går nog inte att förstå hur ont det gör om man inte upplevt det själv. det är som ett megastort öppet sår, typ.

nog om det, för jag försöker att vara glad för att det inte är värre. likt en sjukpensionär ligger jag och smattrar från forum till forum för att läsa om andra människor i samma sits och vad man kan göra. det har blivit någon slags besatthet, och jag skäms lite för mig själv för jag kan se hur det ser ut i andras ögon.

har varit ledig idag, pluggat sammanlagt kanske 30 minuter, vet inte riktigt vad jag gjort mer egentligen. ska hem till en som sjunger i studentkören ikväll på en så kallad "kick off" har aldrig varit på det förut, men det sägs att de ska bjuda på punch.

hoppas att ni har hälsan i behåll, alla goda renar!

Kommentarer
Postat av: adnama

vill se bild på halsen! tycker även mycket synd om dig björni.

2010-09-26 @ 15:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0