det är en musikalsång i min hjärna som vill ut

Idag spelade hon teater popkatt, och jag hejade på. Premiär var det minsann, och min mamma hade köpt blommor som jag lämnade över till henne.
Synd att min mamma inte tänkte lite tidigare på, hur tråkigt det är att få blommor. Vart gör man av dem sen liksom? De får oftast hänga och ruttna på en ensam galge i ett tomt omklädningsrum. Om de inte hinner hem då, och får torka ihjäl på en furuvägg.

(När det blir 2009 ska jag inte göra styckesindelningar i styckena, sluta skriva men eller och i början av mening eller efter kommatecken. Jag ska även sluta vara så jävla lat på internet och skita i versalerna, för de är jävligt viktiga. Dessutom ska inte prestationsångesten ha ihjäl mig mer, och jag ska orkaorkaorkaorka presteeeeeeeeera meeeeeeeeeeeeera)

Hejhej
/Lilla björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0