halo halo halo

nu är det minsann påtagligt att skolan börjar snart. jag har köpt en vuxenkalender till exempel. går runt i väntans tider kan man säga, det på grund av min inre bild av att allt kommer att bli ordnat och bra så fort det blivit den 21a augusti. alex frågar mig om jag kan komma och spela in någon dag i veckan. har inte spelat på hela sommaren, har glömt att jag kan något alls och börjar efter gårdagens uppträdande tvivla på om jag är musikalisk överhuvudtaget.

dagens djur:


silkesapa.
puss
/lilla björn

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner egentligen precis likadant, men vågar inte erkänna det riktigt. istället ska jag spexa lite, och påpeka att det är ganska roligt att reklamen nedan frågar "är du gravid?".

tyder på att du har skrivit liite för mycket om att vara sur.



konstigt djur för övrigt.

2009-08-09 @ 17:46:28
Postat av: camilla

jag gillar apor

2009-08-09 @ 17:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0