3 december

Hejhej.

Nu har Björni flyttat in på hotell och jag är ensam med stökskåpet och bloggen. Jag och Stella fixar världens bästa öppning för en julavslutning med ES07D och nu har jag teaterlektion. Meningen var att jag skulle öva på min monolog, så jag tänkte strunta i det och istället maila en del viktiga skolarbeten nu när datasalarna ibland är öppna. Det blev inte så heller. USB-minnet är hemma. Men jag skall vara tillbaka i teatersalen om 1½ timma, så jag hinner nog gå hem, äta så jag får tillbaka humöret (som försvann när jag insåg att USB-minnet inte var med, i övrigt är jag väldigt glad idag) och dessutom hämta USB-minnet. Kanske till och med skriva klart inlämningen om meningen med livet. Igår fyllde Britney Spears år och mitt andranamn hade namnsdag. Beatrice. Det är lite coolt att jag känner en annan Amanda som heter Beatrix i andranamn. Något annat som är coolt är min och Stellas dans. Kan inte släppa den. Så jävla nöjd. Känner för att lägga upp en go bild också men har ingen på lager. Sablar.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: emil

jag kan tycka att det är en lite väl mustig inlämningsuppgift att skriva om meningen med livet.

2009-12-03 @ 20:38:39
Postat av: johannes

använd aldrig aldrig mer ordet mustig.

2009-12-06 @ 19:25:47
Postat av: amanda

idag sade min vän mustig på svenskalektionen (när hon tyckte någon annan uppgift var det) och jag skrek NEJ, MASTIG!!!!

2009-12-07 @ 14:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0