moral respekt etik vett förnuft känsla instinkt vilja val

men det är dömt att misslyckas att låta mig ta hand om bloggen, eftersom jag alltid får för mig att allt suger. sedan råkar det verkligen göra det nu så jag har ingen lust att skriva. det kommer bara stå om hur mycket jag avskyr, vilket jag ju egentligen inte gör, jag känner mig avskydd. men det blir avsky utav det. redan nu har det gått för långt och jag orkar inte ens bry mig om att jag använder uttrycket att något (allt) suger. jag använder ganska många löjliga uttryck ändå. varför låtsas i skrift? nä. nu ska jag läsa majakovskij. inte för att jag är cool utan för att jag har en svenskauppgift som kräver det av mig. kommer aldrig bli häftig. tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0