inte emils favoritdag

Idag var det 6,6 minusgrader när jag gick hemifrån men solen sken och jag lyssnade på något bra vill jag minnas, stängde inte av förrän jag satt på stolen i sal 313. Under tre av fyra lektioner har jag sett på film, under lunchen höll vi i ES07D spontankonsert i matsalen, senare i min verklighetsfrånvaro slängde jag iväg min telefon i skåpshallen vilket fick mig att tro att den föll sönder och samman totalt och efter det var jag på en arbetsintervju som gick mer ut på att lyssna än bli utfrågad för min del. Snart skall jag äta våfflor i ett hus nära Boråshallen (vet inte vilket, vet bara att det ligger där någonstans) och här kommer min favoritdansman. För den som undrar, nej, det är inte jag till höger. Jag och hon brukar bli förväxlade. Det finns många jag brukar bli förväxlad med när jag tänker efter. Min syster, min mamma, Joss i Lund, björni, EmoAnna och en gång i tiden också Jenny Larsson men hon har ju dreads nu så vi är inte så lika längre. Påminn mig om jag glömt någon.

Kommentarer
Postat av: björni

hur fin är han inte då!

2009-03-26 @ 17:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0