korg in

Det är jättemycket saker som jag vill skriva om, men ändå finns där ingenting.
Har varit på teater. Den var fin och bra. De sa till och med "tack för kaffet", taget ur sitt sammanhang. Eller var det det? Man vet inte.

Har även haft lektion med min favoritlärare Ali. Han spelade Bob Dylan på kassettband. Åh. Det kanske är ett jävla tjat om Ali i den här bloggen, men så samlar han ju på spelkort också. 

Har även ätit Ritter sport, då det påminner mig om barndomsresor till utlandet med båt. Älskar egentligen bara den med mintsmak (såklart) men de andra, de går ner. Marsipan är också god förresten, fast jag älskar den inte.
Nu ska jag ringa till min mamma.
Du är djur
Puss
/Lilla björn

Kommentarer
Postat av: Anonym

sen har han ju drömt om mig också. och varit med i tv på 70-talet. fin kille

2009-03-25 @ 21:03:34
Postat av: EmoEmil

Tack för kaffet, den är fin.

2009-03-25 @ 21:27:53
URL: http://emilbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0