monday monday, can't trust that day

så jävla gött att folk skiter i en. då kan man bara skita tillbaka så händer ingenting, och det är ju precis så vi vill ha det, helt stillastående, eller hur? som jag har väntat på det här. för övrigt var jag och såg "Män som hatar kvinnor" idag med mamma och peder. ni får inte min åsikt om den, men ni får min åsikt om Noomi Rapace, jag tycker att hon är duktig. jag ska bli som henne när jag blir stor. sedan ska jag sluta ta skit och så ska jag även se om det finns något i hela världen som kan tänkas ha en lugnande effekt på mig. orkar inte kolla upp det nu. har inte tid rättare sagt. gå inte på ukm på söndag, det är ingen idé. en till grej bara, jag tror jag är allergisk mot tomat. har jag skrivit det förut här?

Kommentarer
Postat av: camyr78esx

nej, det har du inte. och vart är ukm och vilken tid för jag ska baskeme kolla

2009-03-15 @ 21:37:27
Postat av: Emilyr78sezx

Havanna, det tror jag har en lugnande effekt på dig. Om du väntar två år kan vi åka dit tillsammans.

2009-03-15 @ 22:25:47
Postat av: antaris

testa fjällen! inget gör mig lugnare

alltså inte skidsemester eller nåt sånt i sälen utan fjällvandringar i typ sarek eller padjelanta



fast det är kanske inte så lätt att bara pröva så där

2009-03-15 @ 23:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0