roliga anekdoter att småle över om musiken, mot all förmodan, inte skulle fungera

Jag har sett en jätterolig film på filosofin, som heter Religulous. I den frågar mannen som gör filmen en kristen senator i USA om han med gott samvete kan känna att han är en bra person att styra landet när han tror på talande ormar. Han svarar att "man behöver ju inte direkt genomgå ett intelligenstest för att bli senator"


Fabian är inne på msn och har som personligt meddelenade "Är det bara jag som känner mig ondskefull när jag diskar?"

Kim tror att jag sjunger "kom ihåg" i den nya Boa Constrictorlåten According to, när jag sjunger "coming home"


Igår var Jesper Larsson på fest hos mig.

Min mamma ber mig att fixa en spelningslista i spotify, för hon "ska ha fest :) :) :)" (ur ett sms jag fick av henne) och förstår tydligen inte ALLS hur man kanske, förmodligen gör.


Elin vet inte vem Lars Höjts är. Och jag vet inte hur man stavar hans efternamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0