dansbandskampen

inat var bloggen stängd, så jag kunde inte skriva då, meeen, det kommer nu. jag hade suttit och tittat på tv alldeles för länge och mycket igår, på samma kanal till och med, kanal 6 (skämmes tammefan, skämmes!!). det var till och med så länge att jag hann se samma vsnitt av seinfeld TVÅ gånger på en dag. seinfeld som dessutom är ett extremt tråkigt program, tycker jag. hur som helst insåg jag då att (nej, jag slutade faktiskt inte kolla på tv) det nog var dags att byta kanal, så jag började med ettan och tänkte fortsätta sappa (zappa med z? frank?) vidare. det hände aldrig, jag fastnade på ettan. 7 killar som ganska nyligen gått ut hvitfeldtska gymnasiet i göteborg svängde loss på en scen med mitt blue hawaii. DANSBANDSKAMPEN. det kan vara den mest positiva överraskning angående tv-program jag fått på.. många år. eller över huvud taget. helt fantastiskt. och jag är inte ironisk idag. det bästa med att blogg.sr var nedstängt inatt var att jag slapp lägga tid på att skriva, så jag kunde börja kolla på tv och dansbanden direkt igen. jag kunde inte gå och lägga mig, trots att jag borde ha gjort det. men det var värt att vakna 11 idag. TITTA PÅ DET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0