karhu

ja, jag älskar att bara greja med dig också björni. jag hoppas du är påväg till huvudstaden och att det blir fint. igår rakade vi av en killes hår på en toalett, det var jättekul. precis när jag trodde att min kväll var slut. jag och johannes hittade ett bra hål i trägårn också som vi tänkte visa för dig. och han jag skrev om i föregående inlägg vinkade larvigt och tycker nog det är skoj med min hakgrop. men det är det ju inte. jag såg en tjej som hade en tatuering på ryggen med text. trodde för några sekunder att det stod "step into my office, baby" men jag tror inte det längre. hur som helst, jag vill äta tacos snaaaart björni. vill att det ska bli mer än snack av det här. nu när jag färgat håret är jag ju svartkatt på riktigt, känns riktigt. karhu betyder björn på finska. puss.

Kommentarer
Postat av: emil

kom hit typ nästa helg! ta gärna med den goa killen också.

2009-10-04 @ 18:40:24
Postat av: johannes

karhu är ett mycket fint ord.

2009-10-05 @ 19:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0