med öppen mun

jag har inte beställt någon mössa än, får se när det blir av. när en orkar. har provat ut dock, storlek 56, ekologisk me uppsalamodell och kanske en sån där vanlig blomma istället för sten. och så ska det stå bäckängsgymnasiet broderat sitter här och kollar in brick clubs myspace. ganska babyshamblesaktigt. sedan bär jag på lite allmänt skolföreningshat idag också, och en förkyldning. vill äta på viskan, en sista utomhusbulle. just idag är det perfekt väder. kan ingen ringa mig? gillar inte att ringa själv.

Kommentarer
Postat av: camill

1. jag tog också ekologisk

2. jag tog också uppsala

3. vad skulle allt ditt kosta?

4. min kille spelar i brick club

5. jag vill också äta på viskan, är skitsugen på kycklingbaguette

2009-10-07 @ 00:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0