god morgon idag är jag ledig men gick upp 06:00 ändå

jag skrev juuu men det var ingen som gillade det? är väl bara för att jag är så tjurig jämt. skit samma. idag är det kallt och alla andra här är också tjuriga. men det är höst i alla fall och det är bra för höst är bra. om någon undrar pluggar jag inte alls som alla andra eller har flyttat till något annat ställe, jag bor kvar med nästanutsikt mot bäckäng och jobbar bakom ishallen med att prata med arga människor i telefon, inget man blir glad av men rik. och igår såg jag en film där budskapet nästan var att en massa pengar, det gör en glad. så det är väl lugnt.

hejdå nu ska jag äta såklart

Kommentarer
Postat av: björn

jag blev glad!

2010-09-28 @ 09:43:33
Postat av: Anonym

vi tjänar inga pengar bakom ishallen, bara frukt och hat

2010-09-29 @ 11:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0